ELS GRUPS DE PRIMÀRIA DE XÚQUER PRESENTEN ELS SEUS PROJECTES DE L’ÀREA D’ANGLÈS

Des de l’especialitat d’anglès a l’etapa de primària, i continuant amb la nostra metodologia d’aprenentatge basada en projectes i aprenentatge cooperatiu, tots els cursos han acabat o estan acabant de donar-li forma al seu producte final. 1r, 2n i 3r estan centrats en ells i elles mateixes, i 4t, 5é i 6é, estan aprenent sobre diferents temàtiques properes a la seua realitat, com són la ciutat d’Alzira, la creació del currículum personal i la preparació de futures entrevistes de treball i finalment els diferents aspectes de la vida que ens ajuden a mantindre una vida saludable.
Els i les alumnes de primer de primària, al projecte “All about me”, han acabat el seu llibret individual amb “my favourite things”, on ens hem centrat en les seues joguines preferides.
Amb l’alumnat de segon, amb el projecte “Who I am”,després d’ultimar detalls, fent les fotos individuals, han creat una traca amb tota la seua informació personal.
Amb “This is my day”, després d’haver treballat tots els continguts necessaris per a dur endavant el projecte, l’alumnat de 3r ha donat forma als pòsters mitjançant una dinàmica de treball cooperatiu. Hem penjat els noms de cadascun dels objectes de material escolar que usen dia a dia i les fotos de les seues rutines diàries.
L’alumnat de 4rt, amb el projecte “Discovering Alzira”, ja han passat a net a les cartolines tota la informació de la ciutat que han trobat amb els iPads. Així, a poc a poc, han acabant de conformar els pòsters interactius.
La classe de 5é ha escollit la seua professió desitjada per crear el seu currículum vitae. D’aquesta manera hem pogut treballar les parts d’una entrevista de treball i realitzar una per parelles per videoconferència.
Per últim, la classe de sisè ha dedicat el seu projecte a aprendre quines accions ens permeten tindre una vida saludable. Ens hem centrat en diversos aspectes: el menjar, l’esport, el son i la felicitat. Durant aquest treball, el que més hem gaudit és la creació de rutines d’entrenament, compartint-les a classe mitjançant fotos i vídeos individuals.