COMPETÈNCIES GLOBALS

La lectura d’un món globalitzat necessita d’una mirada àmplia i respectuosa, i d’unes competències que permeten al nostre alumnat obrir finestres a noves oportunitats i experiències. La competència global es treballa a l’aula a nivell curricular, i també a través dels diferents projectes i experiències internacionals que encetem.

PROJECTES ERASMUS +

Xúquer Centre Educatiu se involucra un poco más con la internacionalización por medio de los programas ERASMUS+

Mejorando competencias lingüísticas inclusivas

Nº DE CONVENIO: 2022-1-ESO1-KA122-SCH-000078986

DURACIÓN: 11 días - del 26 de enero al 5 de febrero de 2024

PRO_IWEX. Promotion of inclusion, welfare and equity in Xuquer school

ACCIÓN CLAVE: Movilidad de las personas por motivos de aprendizaje (KA1)

DURACIÓN: 24 meses. Fecha de inicio: 01-09-2018; fecha de finalización: 31-08-2021

ACEPTADAS 3 MOVILIDADES DE DOS PROFESORES/AS

W-BEL. Well-being, essential for learning

ACCIÓN CLAVE: Movilidad de las personas por motivos de formació (KA1)

DURACIÓN: 24 meses. Fecha de inicio: 01-09-2019; fecha de finalización: 31-08-2022

ACEPTADAS 4 MOVILIDADES DEL PROFESORADO

El despertar de sentimientos humanos individuales en historias y cuentos en un contexto multicultural

Nº DE CONVENIO: 2019-1-LT01-KA229-060701_3

PROGRAMA: ERASMUS+ KA229

DURACION: 01/09/2019 – 31/08/2022

SOCIOS:

  • Vsl Mazeikiu nevañstybinis Valdorfo darzelis “Namuciai po smilga”. (Mazeikiai-Lituània)
  • I C Capol DD. (San Nicola la Strada - Italia)
  • Euroed. (Iasi - Rumania)
  • I Folitsa Tis Giagias (Alexandroupoly-Creece)
  • Stiftelsen Taby Waldorfforskolor Lilla Freja (Täby-Sweden)

PROYECTO EWE European Work Experience (EWE)

COORDINADOR DE PROGRAMA: Instituto de Educación Secundaria La Creueta (Onil)

SOCIOS: 22 Centro educativos de la Comunitat Valenciana

DURACIÓN: El período de estancia del alumnado es de 3 meses en Irlanda y Malta.

Proyecto transformación digital europea acción clave y ciclos formativos relacionados con las TIC

ACCIÓN CLAVE: Ka I del período Erasmus + 2014-2020

Nº DE CONVENIO: 2019-1-ESO1-KA102-062569

COORDINADOR DE PROGRAMA: Consorcio coordinado por la Diputación Provincial de Valencia

SOCIOS: 21 Centro educativos de la Comunitat Valenciana

Aceptadas 63 movilidades a estudiantes para realizar sus prácticas formativas.

Centro de impacto

Xúquer Centre Educatiu centro de impacto del proyecto SOLE (Self organized learning environment)

Este proyecto, llamado "Raising attainment using SOLE in mathematics for 11-12 year old learners" forma parte del programa europeo Erasmus + K2 iniciado por seis escuelas valencianas, cinco centros de Glasgow y otros cinco de Varsovia el curso escolar pasado. El objetivo de este proyecto se centra en conseguir mejorar el nivel competencial del alumnado en el área matemática en las tres ciudades participantes: Valencia, Varsovia y Glasgow.

IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA

La immersió lingüística es desenvolupa al nostre centre al mes de febrer. Es tracta d'una activitat inclosa en el projecte educatiu del centre en llengua anglesa per a l'alumnat des de 4t de Primària fins a 1r d'ESO.

Cronograma orientatiu

L'activitat té lloc a Oliva per a millorar la seua competència oral en aquesta llengua amb l'acompanyament de monitors natius especialitzats i la realització d'activitas lúdiques per a l'adquisició de la competència oral.

Objectius de l'activitat:

  • Curs  intensiu de parla anglesa, les 24 hores, dissenyats amb la finalitat de desenvolupar la capacitat comunicativa en anglés de l'alumnat, és a dir, la fluidesa i espontaneïtat parlant en anglès , al mateix temps que gaudeixen d'una experiència divertida i inoblidable.
  • Ensenyament de la llengua de forma natural i lúdica.
  • Activitats variades centrades en les habilitats de comunicacions:
  •  Reading
  •  Writing
  •  Listening
  •  Speaking  programades en funció dels objectius de l'àrea d'anglès del nivell educatiu de l'alumnat.
  • Treball en grups de 10 alumnes per professor o professora en les activitats acadèmiques i tallers.
  • Activitats realitzades amb coordinadores natives o bilingües amb àmplia experiència docent.