FESTA DE L’AIGUA A L’ESCOLA

Hui hem celebrat al nostre centre una de les jornades més esperades per l’alumnat: la divertida i refrescant Festa de l’Aigua.
Des de primera hora del matí, el pati s’ha convertit en un autèntic espai de joc i alegria, amb unflables i jocs d’aigua que han fet les delícies de tots els xiquets i xiquetes. Carreres, esquitxades, rialles i molta energia han sigut els protagonistes d’un matí inoblidable.
L’alumnat ha gaudit al màxim, compartint moments amb els seus companys i companyes en un ambient ple de diversió i bon humor. No han faltat les sorpreses, els jocs en equip i, sobretot, les ganes de passar-ho bé i refrescar-se.
Este tipus d’activitats, que celebrem any darrer d’any són una oportunitat fantàstica per trencar la rutina, afavorir la convivència i crear records especials dins de l’escola.

